Óda na vodu

26.08.2018

Letos Berounka. Koupili jsme balíček víkendového splutí - lodě, doprava tam a sem, kempovné a parkovné. Jedeme v pátek do kempu U mloka, postavíme stan, trochu nám to trvá, nemáme trenink, ale dáme to. Po 18h dorazí po vodě parta asi 12 otců s proměnlivým počtem dětí. Nejmenším dětem připevní svítící náramky, aby o nich měli jakžtakž přehled a jdou do hospody. Otcové! Přijde k nám od nich asi 3 letý úplně pochcaný kluk a shání nějaké holky. Řekneme, že o žádných nevíme, i přesto radši zkontroluje náš stan. Nějaký vodák se ptá Járy, kde je jeho žena. Nejdřív mu chce odpovědět, že leží u stanu, ale proč? Ale vodák se spletl, hledá ženu majitele. No je mi trochu podobná - malá, prsatá, výborně naladěná. Vaříme večeři a jdeme spát. Ráno přijede naše druhá parta M. Velice zkušeně staví stan a odjíždíme busem na Kobylku, kde nafasujeme lodě, radu, kterým směrem pádlovat, že se nemá moc chlastat (ale kontroly nejsou), jak s jezy (jede se vše v první třetině vpravo) a Evelína málem dostala číslo na sociálku. Prej je hrozně hubená a nedáváme jí najíst. Na řece je hodně občerstvení, reggae bar se stolama a lavicema přímo v Berounce, pivo, zmrzka, koktejly. Všude stavíme a ochutnáváme různé lihové nápoje. Jsme nadšení a veselí. Sobota se halí do oparu a není to počasím. Děti přeskakují z lodi do lodi. S večerním sluncem ještě vybíháme na zříceninu Krašov. Pivo, komáři a romantika s výhledy. Do kempu přijedeme po půl devátý. Obdivujeme nový vařič kolegů, my uvaříme večeři na starým památečním a ráno jdeme na snídani do hospody. Mají to opravdu vychytaný - 3 druhy jídla, LED pořadník i venku. Vyplouváme. Colombo tvrdí, že už jsme to jeli včera. Trochu to mate, je to fakt volej. Lidi ze břehu křičí, že to jedeme obráceně už druhý den! Končíme na Zvíkovci, přijede pro nás autobus a odveze zpět k Mlokovi. Funguje to náramně, můžu jen doporučit!